ספר הקוראן המתורגם לשפה העברית, להורדה מיידית

אורח יקר, תודה על שביקרת בבלוג של ספר הקוראן המתורגם לעברית, כאן תמצא את העותק מספר הקוראן המתורגם לעברית, מטרת הבלוג היא להרחיב את היכרות האחר לדת האסלאם, ולתת לך גישה למקור החוקה האיסלאמית ומקור החוכמה ודברי האלוהים אל כלל בני האדם.



ולמרות הסתייגותי מההקדמה והניתוח האישי של פרופ' רובין, אלא שהתרגום עצמו הוא היותר חשוב, לכן, כל קורא יכול לקרוא את הפסוקים ולהגיע למסקנות בעצמו, מבלי להיות אדוק לדעות קדומות או לדעות מסוימות לגבי התוכן של ספר הקוראן.



קריאה נעימה ומהנה




Monday, April 16, 2012

ספר הקוראן המתורגם לשפה העברית להורדה בפורמט pdf

הקוראן, הספר הקדוש לאסלאם, מעולם לא היה אקטואלי כפי שהוא כיום. הספר הזה הוא יותר מסיפורה של התגלות האל לנביא מוחמד; הוא ספר תיאולוגיה וחוק, מדריך מוסרי ומורה דרך לחיים לכל מוסלמי בעולם. מאות מילויוני מוסלמים יודעים לצטט פסוקים ופרשות מתוכו ומנהלים את חייהם לאורו. השאלה "מה אומר הקוראן?" אינה אפוא שאלה לתיאולוגים ולחוקרי דת בלבד. היא שאלה בעלת השלכות חברתיות, פוליטיות ותרבותיות עמוקות. לא פעם היא עניין של חיים ומוות.

הקוראן רואה עתה אור בהוצאת אוניברסיטת ת"א בתרגום עדכני ומדויק ,בלווית הערות מאת פרופסור אורי רובין, מן המומחים הגדולים בעולם לקוראן ולפרשנות המוסלמית שלו. רובין תרגם את הערבית העשירה של הקוראן לעברית חיה וקולחת ולווה את התרגום בהערות מאירות עיניים המסייעות לקורא להבין את הקוראן לאור המסורת הפרשנית המוסלמית והמחקר המדעי. בסיומו של הספר מופיע מפתח עניינים, המקל על הקורא למצוא כל נושא ואישיות בקלות.
אוניברסיטת תל אביב גאה להגיש לקורא העברי ספר הנוגע לכל אחד ואחד מאיתנו.
600 עמודים, 8 מגה

2 comments:

  1. שלום רב, רציתי לצפות בקוראן, לחפש משהו שמעניין אותי, ולכן למה לי להוריד את כל הקוראן למחשב שלי? בבקשה תאפשרו צפיה OPEN ולא רק DOWNLOAD.
    בתודה מראש,
    יהודית לי נאמן מירושלים ישראל

    ReplyDelete
  2. אני מעוניינת לעיין בספר ולא להוריד קובץ כבד לסמארטפון מדוע אין אפשרות כזאת ?

    ReplyDelete